1990

Alltså jag tror ja har gått bakåt i Tiden till 90-talet eftersom jag inte vet om att jag har en dator hörni.. menmen ska skärpa mig och denhär gången menar ja! Inte så kul med provvecka nu hissan ida behöver vi ju inte ens prata om hörni, och det där om att jag skulle skriva hissa i stundenten, de kan vi glömma tror jag. Trött som en häst
Har en annan blogg med lite mer inriktad på träning därför blir inte denhär lika uppdaterad ibland men ska försöka skriva här också lite mer, hehe;) HAHAHA inget prov imorron där ser ni, nu får ja slappa, ha det bra

puss
Ronja


Jo, Marie fyllde ju 18 förra veckan så jag och linn gjorde ett fint kort :)


lata jag orkade inte vända bilden, men jag bara älskar min bolllla


Ja sku likna på Bree VanDeKamp...



ungefär såhär ser dom flesta bilderna ut från lördagen, bra fotograf säger ja bara, för int är de ju mig som det är fel på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback