Ta det banan

Mitt internet och blogg.se älskar mej typ tror ja.. men annars ganska händelserikt veckoslut för en gångs skull, men ändå int,.
Fredag
• skola 8-4
• hem, fixa äta tagga för fest på kvällen, mando var sjuk:( men fick skjuts ändå laura kom me mej :)
• festafesta, träffa nytt folk och komma hem sent, oj
snygga bilder med min telefon, keeheh snyggt bakskal jag har ellerhur ;)
Lördag
• vakna sent
• slöa halva dagen, träna
• lagavslutning med bowling + middag, bilder kommer senare eftersom Ninja har mitt minneskort nuu
• bestämma oss med fanny och julia i ungefär 1 timme för va vi ska göra
• hittar slutligen (haha vilket ord) en fest som vi var på några timmar
Söndag
• vakna jätte sent, men blev räddad av att vi har fått flytta klockan bakåt ett steg !
• var med Laura en stund :)
• Ninja kom hit för att hämta minneskortet men blev en längre stund och pratade bara
• Åkte en sväng till Emmy före vi gick iväg till gymmet'
• ligger här och ska snart titta på Beck !:)
puss
Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback