stop stealing my heart away

Jag börjar bli trött på det här med att vara sjuk, har inte varit i skolan på hela veckan och det är redan torsdag idag, ojoj tror faktiskt jag aldrig har varit borta såhär länge, och oj vad tråkigt det blir till slut det ända som är roligt är ju typ att man får sova så länge man vill ? för jag har sett alla filmer som kommer på filmkanalerna osv, haha men hoppas jag kan gå till skolan imorron det är ju fredag och då måste man ju vara frisk, eller hur ?



(jag vill ha sushi, det här var en vink till min mamma ifall hon läser bloggen nu på dagen, haha)

ojoj men jag har hunnit faktiskt med att städa mitt rum och gått igenom och vikt alla mina kläder det tog inte bara nästan 6 timmar.. haha men nu är det ganska städigt i alla fall, + att jag hängde upp bilder på några kompisar på väggen det är inte alls klart ännu men såhär ser det ut just nu i alla fall !


Hoppas ni haft en roligare vecka än mej! puss Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback