kitkat

Idag har det varit en riktig slappar dag, eller såklart har jag varit ute och sprungit och på promenad men annars har jag inte flyttat mej från huset alls ! bara suttit i den stora soffan med datorn i famnen och sex and the city rullande på i tv.n :) + min nya älskling diet coke och lite choklad kan jag erkänna ;)

Men nu ska jag titta på ett sista avsnitt av SATC före jag lägger mej. Inte så mycket intressant att berätta eller jo !

Man får faktiskt jätte bra kondition bara av att gå och leda en vagn och vägarna här går upp och ner så det är en rikig kaloridödare kan jag lova er !

puss
Ronja



Kommentarer
» laura «

du sku veta hu ja saknar dej <3 men d e så kiva o höra att du har de superbra där!! :)

2011-06-23 ♥ 20:29:17
URL: http://pinkpaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback