haaallleluja

I'M BACK !!!

Efter en lååånglåång paus med mycket som har hänt, mycket sånt som jag kanske inte nämner på bloggen, men vi får hoppas allting ordnar sej och för en gångs skull hoppas jag även själv det och kan tala om det för alla andra också :)
Menmen goda nyheter !
• Jag är i Skottland
• Jag för sköta om det absolut bästa barnet i världen, hos honom ser man verkligen livsglädjen !
• Jag har tillgång till precis allt + lite mer här !
Så eftersom ja nu orkar skriva och har mera tid  så tänker jag blogga här och berätta om allting här och vad jag gör + dela med mig av andra tankar, men jag är tillbaka efter en månads paus, så det är ju bra ! Nu ska jag lite forska runt här i huset och umgås med den söta pojken. Har inte bilder alls nu men ni får nog kanske senare under kvällen redan nått ! :)
puss
Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback