You can find me on a table full of vodka and tequila

Usch, första gången jag tänker på vad jag skriver för rubrik, haha ! okej mamma kommer inte gilla vad jag pratar om nu, haha ! men okej de flesta av er har väl smakat på tequila detdär med saltet och citronen blabla men en gång skulle vi ta just så med tequila men vi hade inte citron men så trodde vi vi var smarta när vi hittade citronsalt och jag kan faktiskt säga att pröva INTE på det, fyfan mina ögon tänkte sprängas det var så surt och beskt och äckligt på samma gång, haha och det värsta var att dedär citronsalt kornen var ju hur stora som helst och jag tog ja ganska mycket, nejnej herregud.
usch
Menmen nu ska jag gå ut i solen gud vad varmt de är där ute, var just på lång länk + hårt gympass och drack typ 2 liter vatten efteråt, haaha ojoj vad skönt med sol och värme, kanske trög uppdatering, måste ladda datorn sen kan jag ta med den ut, men nu gå ni andra också ut fast jag vet inte om det är varmt hos er men det kan ju ändå inte skada
puss
Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback