politiker

Ida har ja tänkt på jätte mycke saker, och e på jätte bra humör men ganska retligt
Okej alla andra har satt ut i sina bloggar vilka smileys dom avskyr, men jag sätter dom jag tycker e så dumma och fula ok här har ni dom. XD :P
om ni ser ett kex som är lite ätet så måste ni äta det så tänker jag annars är det ju så himla lessamt för kexet som måste vara ensamt
okej jag erkänner de va ja som to första biten men jag gjorde de för att få bättre samvete att äta hela kexet...^^

nu känner jag mej hemma, har fått koka själv nudlar puss
min tumme har nått fel men jag är snygg
om ni vill imponera på mej bjud mej på detdär eller sushi, sojalukten fick mej att längta efter sushi.

SNART KOMMER JAG HEM TILL FINLAND !!!! JAG ÄR TAGGAD FÖR JAG SKA LÄNGST UT I SKÄRGÅRDEN OCH TÄLTA MED REBECCA ELVSTRÖM aka. pruttfia  menmen akta er

mittbena

Jag tror jag skulle kunna tänka mej att vara supermodell.


jag skulle klara mej superbra, tycker inte ni också?? hahah nejtack säger ja bara :DDD

puss
Ronja

ps. faktiskt ett ganska långt inlägg o.O ds. nej ds. är fånigt va betyder ds? jag vet att ps är post scriptum men vad är ds? halo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback