Nagu--> Funny beach

Känns i rumpppan att jag har idag kört hmm kanske typ 70 någå kilometer med min skoter som har jättejättejätte skön bänk faktiskt !!!

Var hos Nagu i Saara igår, haha jag lovar att ni läste fel. Ja men joo kom hem ida på dagen och stack sen genast till Funny beach ;) haha ni vet eftersom Acceli Toppu macce blabla. e på Sunny beach i Bulgarien så hittade vi faktiskt på nånting bättre ! Funny beach ! Först tänkte vi Happy beach men nej sen fick alla veta om de o int vill man ha alla dit, hhehe så vi valde Funny beach ;) hihi kul att Topi o Pensku ska tälta där 1 vecka o dom glömde shampoo o tvål o sånt.. fråscht.. hahahah
får se va ja hittar på för intreessant imorron !!! Nu ska jag snart börja sova hehhe !
puss
Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback