hoppa rimmar på banan

Jag och bananen har funnit varandra igen. förr hatade jag banan men de e faktiskt ganska gott, eller nej jätte gott !
jag ser skallig ut som nån viss brukar sejja... men idag har jag faktiskt orkat sminka mej !! har inte gjort det på vadå 3-4 dagar. omg
MMM just när jag kom inannför dörren efter att ha varit på gymmet som dom har på gården så började det ösregna, men hihi ganska skönt eftersom jag kan sätta mej i soffan som jag gör nu och har tilllbringat typ mestadels av min tid i oj dedär blev råddigt.
Vet ni hur mitt liv känns mycket lättare när jag har lärt mej att ta bilder med webbcameran nu blir ju mina inlägg roligare hihi
såhär glad är jag över att jag måste åka till finland snart eller okej inte snart men ni vet.
puss
Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback