Dag 1

Din profilbild på FB och lite om dej själv.



Jag heter Ronja Kurtén ok Ronja JANSDOTTER Kurtén., jag e jätte cool, hej. Hmm jag har bästa hunden i hela världen + en familj som e helt ok ! haha nä men ja skojjar lite va. Sen har jag då jättejättejätte många kompisar som t.ex. ninja mando heidi linn saara, uuvi osv. som ni ju redan känner till nästan, haha ! Har också jätte många bra pojkkompisar roligt roligt. Älskar muskler och att träna på gym. + fotbollen ! älskar också hästar och festa är jättekul. hihi
Skämtar ganska mycket om allting, har ofta mycket förutfattade meningar och är jätte sarkastiskt. Här var ganska mycket om mej, jomycket...

Kommentarer
» Anonym «

Och du är bäst! <3

2011-07-14 ♥ 21:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback