Best before end

OJoj nu är jag tillbaka, internet har varit ganska dåligt så har just och just igår hunnit in på datan satt på datorn och internet men sen dog uppkopplingen.. typiskt.
Var igår på barnkalas och Graduation party för Linsay efter det ! här är en bild på outfitten :) älskar skorna !

Menmen ojoj jag svettas här jag ligger på gräset utomhus och vi ska ha ett BbQ party lite senare men nu bara slappar jag i gräset med iPod & Diet coke ! här en bild med webbcameran ^^,
haha sådär soligt är det !
Haha, vet ni vad ! En vanlig coca cola burk innehåller 139 kalorier ! men Diet coke innehåller bara 1 kalori o.O weird, såklart jag väljer Diet coke då, haha!
puss
Ronja

Kommentarer
» Anonym «

Fin outfit. Bra att också ni har fint väder! Här är det från och till. En hel del åska. :-)

2011-07-03 ♥ 21:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback