lets pretend like it's '98

Vilken slö måndag jag verkligen har haft idag, kom hem igår på natten ganska sent måste gå i dendär typ vadå -20 grader typ 3 kilometer och jag hade ju såklart vinterkläder, eller nej kanske inte haha så mina fingrar var förfrusna haha. men så vaknade jag sent idag och såg på 2 beckfilmer annars bara legat i soffan gjort absolut ingenting, nu på kvällen var jag till gymmet en sväng och nu sitter jag igen här hemma, det blir alltid så att alla dagar är likadana antingen är man hemma och slöar eller så är man hemma hos nån annan det är inte ofta det händer nått jätte speciellt, haha men kanske det är lite vårt eget fel eftersom vi inte hittar på nånting? haha men imorron lovar jag att vara också mer aktiv på bloggen, jag skulle ju egentligen haft hela dagen på mej att blogga men har inte orkat titta in i dataskärmen haha!

puss
Ronja

normalast hei




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback