Day 15

Okej gårdagens your dreams.. eller klockan är ju så lite på morgonen så det kan räknas som igår, haha

men okej mina drömmar... det kan tolkas på flera olika sätt :) dagdrömmar, drömmar på natten, framtidsdrömmar, allt om drömmar men okej alla som har haft denhär utmaningen har gjort det olika så för min del tänkte jag berätta typ om mina framtidsdrömmar osv. :)

Hmm. jag skulle typ vilja få världens snyggaste muskligaste man, haha jaa flytta härifrån typ sverige, usa inte vet jag , men till nån stor plats. Sen skulle jag villa studera juridik, bli en jätte bra försvarsadvokat, barn vill jag ha först sen när jag är typ 30 ? först måste man ju leva livet, haha

Sen skulle jag typ ha flera hus runtom i världen och lägenheter i de största städerna, ni fattar ?:) haha och typ nångång ställa upp i nån sorts fitness tävling och hmm kanske ha ett eget gym. oj vad det finns mycket jag drömmer om skulle kunna skriva hur långt som helst. haha ;)

puss
Ronja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback