lite tyst här

ojoj har blivit tyst i bloggen eftersom allt e lite konstigt just nu, skolan börjar på tisdag och jag vet inte ens vart jag ska, ojoj ! Jag har så många alternativ

•Börja Paraisten lukio på finska, men byta i 2 perioden till Kattan i Åbo
•Höja 2 ämnen från avgångsbetyget nu under några dagar, ojoj och börja kattan nu
•Flytta till Kimito, börja där
•Gå helt i Paraisten lukio allt på finska
•Börja pargas svenska gymnasium, (nej tack)
•Ha skola hemma och göra prov i nån skola
•Datanom i lilla hanken

ojoj och dehär ska min stora (lilla) hjärna klara av att välja mellan, men jag tror jag väljer att höja 2 ämnen men ganska jobbigt blir de, men högst antagligen då finskan och hälsokunskapen med 1 steg och fyfan vad ja ska läsa på dom proven, ojoj säger jag  bara !

Min dröm har varit ända sen 7an att börja i kattan i Åbo eftersom jag vill ha en ny start är trött på denhär skithålan (ursäkta alla blabla) men jag kommer jobba så hårt för att uppfylla det. ni som känner mej riktigt bra vet att jag är envis och kan klara av det. Många andra skrattar åt mej och säger, haha det kommer ändå sluta med att du blir en städerska eller kassatant (nej ja mena int att de e skityrken eller jo en ligt mej men ni förstår)
men fan ja ska visa er alla att jag kommer bli nått stort ! tack för mej

puss
Ronja


Positiv med ett leende så lyckas allting



Kommentarer
» mallepalle «

du sir så annorlunda ut :) så postiv! SNYGGGGGGGG här sitter man drogaren ska vi ut o chilla lite vava nu måst du o sova imorgon väckning och jag häcckning.

2011-08-11 ♥ 21:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback