extremt

Jag har så extremt tråkigt medan alla andra ligger ooch sover och klockan är snart 11 ! haloo ! Menmen nu tänker jag noppa mina smala sträck som myyri sejejr som man dessutom kanske inte kan kalla ögonbryn men nåja hihihi ganska komiskt.
Annars vet jag inte idag känner mej sjuk igen kan inte svälja, inte bra, inte bra. Ninja och blabla dom andra ska till aurafest i åbo men tror jag är så slö att jag inte orkar. får se om jag alls orkar göra nånting, sku dessutom ha fotbollsträning får se om jag är sjuk, blä. tur så har jag inte feber.. (ännu) ikväll är det dessutom meningen att säga hejdå åt verro som ska flytta till Vörå hur coolt som helst ju !
puss
Ronja
alla har vi en egen sovstil.....
ps. jag har kommit på att när skolan börjar ska jag börja med dagens outfit igen kulva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback