back on track

Tillbaka från norge eller joo ja kom igår kväll men jag kom hem med 40 graders feber så inte så kul + att jag fortfarande nog är varm haha oj dedär lät fel men ja ni vet.

Men shit I had the time of my life. de va så fucking fantastiskt , shiet. Jag o Mando vi baa wooow hehhe ;)

Okej om ni frågar mej de bästa på hela resan så ska jag vara ärlig. och säga Club Mango, lätt ! shiet. ni kan inte tänka er hur coolt att stå i mitten och dansa i en ring med hundratals personer svetten bara rinner men jag och Mando bara hade så jävla kul hehe. och alla bara klappade och hurrade så såklart dansar man fullt hela tiden, ps. dj.n var ju inte så tokig han heller.

puss
Ronja

negativt var bara det att min telefon gick sönder eller ja. skärmen iaf

fick en strumpa som minne faktiskt också ! av pojkarna från Grue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback