ojojoj !

Hade helt glömt bort att det är 10.10-10 och att man skall önska sej någonting 10:10.10, vidspelig som jag är =) menmen tyvärr så sov jag faktiskt den tiden ! så ja får lov att önska mej nånting 10:10.10 nu på kvällen istället !

Kom nyss hem från gymmet var på spinning med Laura&Emmy japp japp och imorgon börjar en ny vecka ! =)
Borde egentligen öva på finskaprov, men. Jag orkar verkligen inte. Har förr varit utan att läsa på finska prov det är så lätt så ja vet att jag ändå kommer klara det, hahah gud vad egoistisk ja lät men so what :D

hoppas ni haft ett lugnt och härligt veckoslut

puss
Ronja



Kommentarer
» lauraaaaa «

DU SKICKA ALDRI BILDERNA! VILL HA DOM ;)!

2010-10-11 ♥ 13:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback