jag skäms

Jag skäms verkligen över denna dåliga uppdatering !

Men idag hade vi dagsverket och vi samlade då in pengar till en skola i Kenya eller om jag förstod rätt så bygger dom nånting=)?

Menmen var hela dagen i mammas skola kom hem typ tio över 7 på morgonen från gymmet och frågade mamma ifall jag kunde göra nånting annat än städa men var inte alls på humör så jag åkte med henne iväg och fick verkligen skynda mej, eftersom hon startade redan halv 8, haha =)

menmen !

Kom nyss hem från lagkvällen, hade först match mot 96ornas pojkar och efter det var jag på vår lagkväll där vi hade bastu+tortilla =)

nu ska ja kolla idol !

puss
Ronja


jag och Mando♥ med fiilisen på topppp, haha =)



Kommentarer
» mando «

nåå ja älskar dig ronja :)

2010-11-14 ♥ 01:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback