Brölloppp

Har idag sett rätt så mycket på bröllopp, och då fick jag, Jutta, Fanny och Uuvi idén till att klä ut oss till prinsessor och faktiskt själva leka prinsessor, så vi klädde ut oss eller hur man skall säga :--) med finkläder och smycken smink, håren fint uppsatta sen körde vi runt i Pargas i ösregn men när vi tröttnade gick vi till Fanny där vi så på matchen mellan Kamerun och Danmark, Danmark vann faktiskt 2-1 :)


Tidigare på dagen har jag som sagt sett mycket på bröllop med min mamma och jag förstår inte hur hon kan sitta där och gråta medan hon ser 2 vilt främande människor eller ja ni förstår liksom såklart hon vet vem prinsessan är men känner henne inte personligen, så hon sitter faktiskt där och gråter medan jag bara sitter där och viiker mej av skratt för man kan väl inte gråta för nån som man inte känner, eller ? Kanske det är åldern ju äldre man blir desto mer känslig blir man av sej ? :--) undrar hur det kommer vara på mitt bröllop om jag gifter mej ? :)

Tycker annars också synd om prinsessan Madeleine, hon är personligen min favorit ,av prinsessorna har varit det ända sen jag var liten :) och mer tycker jag synd om henne när hon ser sin syster gifta sej, för det var ju meningen att hon skulle gifta sej i höst tror jag det var ?, men då gick hennes Jonas och var otrogen som jag tycker var helt och hållet onödigt ! Men, som jag alltid sagt och fortsätter säga så förstår jag mig inte på män.

Ligger här nu och läser på aftonbladet att bröllopstårtan är 330 cm hög ! Så  nej herre gud hur? skall dom få in den utan att välta allting, nej det här kommer inte att sluta bra, eller ?:) Ja och hur skall dom orka äta upp den, kanske jag kan tipsa om att dom kan skicka den hit till grannlandet i öst....? :---) nåjo men 330 cm säger jag ännu bara det ända ordet man kan egentligen säga är: WOOOU !


puss
Ronja

bilden är inte så bra, men fanns inte så många andra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback