mellaninlägg

Här kommer ett snabbt mellaninlägg så ni vet att jag lever före jag bjuder er på konfirmations bilder :--)

Igår bloggade jag inte alls för vi stack till adis husvagnsställe där vi slog upp tält festade och sov över. Inget sovande blev det för mej så jag har nu faktiskt varit vaken i 38 timmar och känner mej inte så trött som jag borde.
En annan klok sak jag gjorde var att utan att sova på en hel natt vara helt yrvaken kul och trött sticker jag iväg till Åbo och shoppar men jag hittade rätt så mycket ändå !:) Var också och tog en titt i Brors lägenhet, den var jätte stor och fräsch !

menmen nu skall jag titta igenom vilka bilder jag täcks visa er :)

puss
Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback