wallander

Vad tycker ni om Wallander? tycker ni mer om den s.k. "gamla" Wallander (Rolf Lassgård) eller den nuvarande (Krister Henriksson)

jag är inte helt säker, i början tyckte man väl bäst om gamla, men det är ju en vanesak,man vänjer sig med allt till slut. så jag vet inte riktigt:--)
Vad spelar det för roll egentligen ? bara "storyn" är bra så kan man skita i allt annat ;) nej inte riktigt ändå men mjo ska nu faktiskt ner och se på Wallander tillsammans med min mamma

ta hand om er

puss
Ronja


Kommentarer
» mando «

hmmm inte riktigt min smak :D

Men ska kanske si ida!

2010-02-28 ♥ 20:48:43
URL: http://mandoalamyyri.blogg.se/
» Ellu «

Jag tycker mer om "den nya"! Rolf Lassgård är också en fantastisk skådespelare, men bättre i andra roller. Jag orkade förstås inte se hela ... ZZZZZ ... Puss mam

2010-03-02 ♥ 08:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback