It's friday and im in love (8)

hihi har inte bloggat alls tidigare idag :< sad. menmen efter skolan åkte jag in till Åbo där vi fixade hunden fin och snygg hehhe oj vad han är vacker, hon sa att han kan bli champion i Finland när som helst bara han blir lite äldre :) kul att höra !

Kom nyss hem från att ha varit barnvakt, det finns både fördelar och nackdelar med det, fördelen är den att man får lättförtjänta pengar och det är ju ganska kul att vara med småbarn men nackdelar är att jag har ingen aning om hur jag skall vara när nån plötsligt börjar gallskrika, haha men jag klarade det fint ändå :)

hoppas ni alla haft en lugn fredag, det kan jag i alla fall säga att jag har haft ! :)

puss
Ronja


haha btw här kommer en bild på världens mest random polly :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback