FUCKFUCKFUCK

This is soo not my day ! INGENTING GÅR SOM JAG ÖNSKAR SÅ HÅLL ER BORTA FRÅN MEJ ETT TAG SÅ KLARAR NI ER UNDAN ILSKNA KOMMENTARER.... VILLE BARA VARNA NEJ MEN SKÄMT O SIDO INGENTING GÅR NÅNSIN SÅ SOM JAG VILL MEN WHO THE FUCKING HELL CARES SOM JAG BRUKAR SEJJA:) LIFE GOES ON! LAURA LAPELA DUU HÖRRU VI FÖRSTÅR VARANDRA O KAN VA ARGA TILLSAMMANS.

VILLE BARA BERÄTTA FÖR SLAPP INTE TILL SPANIEN ÄR INTE TILLRÄCKLIGT DUKTIG ELEV, SÅDÄR NU FICK JAG DET SAGT

PUSS
RONJA

förlåt men jag är så jävla arg

Kommentarer
» Laura «

vi kan sätta oss i dike o va arga tisammans<3

2010-12-03 ♥ 21:42:14
URL: http://pinkpaper.blogg.se/
» Anonym «

Du är duktig! Visa att en och annan har fel i sina funderingar om dig. Jag VET att du är bäst!

pussochkram mam

2010-12-03 ♥ 23:20:01
» Anonym «

Tjabba!!! Såklart är det förståeligt att du blivit besviken men life goes on... och är fullt med både mot- och framgångar...vi som känner dig lite bättre vet exakt vad du går för och faktiskt hur jäkla begåvad du är...men tyvärr är det på det viset att det inte räcker i längden, det som enligt mig är din största utmaning är att verkligen visa det för människor som inte känner dig lika bra...det är verkligen en svaghet att göra sig och visa en dummare bild av sig själv än vad som stämmer!!! Nästan precis som mamma säger: du är (!nästan!) bäst...för du vet ju att den som skrivit detta inlägg verkligen är bäst!!! (och då menar jag på alla kategorier) okej då (inte på ridning) men allt annat! Så nu tar du dig i nacken, njuter av ett skönt veckoslut, tänker på hur din bror beter sig-tar modell av det så ska du se att det ordnar sig, och en vacker dag(förövrigt samma dag som P-O slutar röka) går du kanske förbi den bästa!! vem vet!?;) Ha de bäst! Nu ska jag lägga mig och sluta terrorisera din blogg, men iallafall har du o dina kompisar som ser detta inlägg någonting att snacka om på måndag i skolan! "nämen va va de din bror skrev egentligen, hihi, att han e bäst eller!? asså vaaa!??" Jepp exakt de skrev jag om och att det inte e så jäkla svårt, bara man själv bestämmer sig för det! Kan också nämna på samma gång att du inte bara är världens bästa syrra utan på samma gång också världens bästa brud -- Jaa-aa tänk att jag sa det eller hur!? Ha de fint o krama mamma ifrån mig!!

2010-12-04 ♥ 02:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback