BEST CHRISTMAS EVER

Okej, kvällen började segt, trodde jag, haha men det var tydligen ett trick för först var det typ hela tiden bara mest paket åt Robin, haha joo ja vet vi brukar ha en årlig julklappstävling men sen när jag började öppna och få alla mina paket fanns det typ allt jag önskade mej ni vet inte hur chockad jag blev av allting ojoj vad glad jag är ! både ny systemkamera och ny dator, puss på er ♥
har inte bilder på den här nya datorn men lägger in bilder imorron så ni får se men hoppas ni alla haft det lika bra som jag nu ska jag spela spel och äta goda ostar !
puss
Ronja

Kommentarer
» Linnea «

sv: skönt att höra!

ja, det gjorde jag, det är som en tradition så jag var tvungen till det, men det är lika bra varje år! gjorde du det med?:)

2010-12-25 ♥ 00:43:44
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/
» Odinkathrine «

nice site keep it up ok

2011-04-06 ♥ 21:05:10
URL: http://odinkathrine.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback