slappdag

Idag har det varit ganska tråkig dag eller har inte hänt så mycket:--)

Dagen började så härligt att jag vaknade av en geting som flög inne i mitt rum, först i sömnen trodde jag det var en fluga men insåg sen att det var en geting, jag som är livrädd för getingar fick  panik började skrika och gråta efter min bror han var den enda som var hemma, men han bara skrattade så de resulterade i att jag sprang ner :--D ganska komiskt men hemskt när jag tänker efteråt =) men jo sen kom Heidi och vi åkte på riktigt runt i Pargas i 3 timmar :--D var och sökte efter nya drömhus :---) jaja sen var jag också till gymmet en sväng och till Antonia se på film :--) kom nyss hem och nu tänker jag vara vid datan resten av kvällen :--D

puss
Ronja

bjuder på bilder jag hittat lite blandat :--) gamla dock :--D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback