2009 är snart slut : )

..här är en sammanfattning av mitt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? joo  : D
2. Höll du några av dina nyårslöften? jag hade inga nyårslöften
3. Blev någon som du känner förälder i år? Joo
4. Dog någon som stod dig nära? Joo
5.Vilka länder besökte du? Frankrike,sverige och danmark
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? några vänner <3 
7. Vilka/vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? eeh faktiskt jätte många !
8. Vad var din största framgång 2009? hmm kommer ffaktiskt inte på nuu
9. Största misstaget? joo alla gör misstag
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Joo
11. Bästa köpet? ja köper bara bra köp 8)
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaoo !
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Pokerface,love story,sexy bitch och många många fler
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare kanske ena halvan och gladare andra typ?
16. Vad önskar du att du gjort mer? (?)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? (?)
18. Hur tillbringar du julen? hemma med familjen : )
20. Favoritprogram på TV? DH SATC GG OTH
21. Bästa boken du läste i år? I taket lyser stjärnorna
22. Största musikaliska upptäckten? Svår fråga
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Absolut
25. Något du önskade dig men inte fick? Tror jag inte
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009 ? hade roligt med mina kompisar: ) 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jaa
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? jag
29. Vad fick dig att må bra? allt möjligtfaktisk
30. Vilken kändis var du mest sugen på? C.Ronaldo
31. Vem saknade du? Alldeles för många
32. De bästa nya människorna du träffade? Träffade många bra nya människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback