7 saker ni kanske inte visste

Mando gav mig denna blogaward!

Täääänx hei

okej så här kommer då 7 onödiga fakta ni helt säkert vill läsa om mig ;)

1. Jag har ett behov på att röra på mig iaf en gång per dag måste jag motionera de utsöndrar endorfiner i min kropp och jag blir glad. Det låter ju dumt men sport är typ en av de viktigaste sakerna i mitt liv. Om jag inte rör på mig blir jag bara äcklad av mig själv och får en slags ehm konstig känsla. weird, joo jag vet

2.Blir aldrig kär i någon eller nåt sånt eftersom jag är rädd för att bli mer sårad än jag redan är, så varje gång nån har visat intresse för mej så har jag bara skuffat bort den eftersom jag inte kan lita på nån eller tro gott om någon, en ganska dålig grej som jag borde bättra på eftersom jag inte kan leva forever alone, okej såklart jag nångång har haft nånting me nån men aldrig nånting som håller länge eftersom jag inte vågar

3.Kan inte lita på någon inte ens någon som är min bästa kompis, det bara inte går, eller jo i viss mån men inte såna saker som man kanske borde prata ut om, känner mej för självisk och påträngande ifall ja säger nånting och vill mycket hellre finnas som stöd åt alla andra och lyssna på dem än mig själv, fast jag kanske själv skulle behöva prata ut, men jag kan inte börja så nån som läser dethär så ifall du som vet att du är nära mej börjar fråga mej frågor svarar jag mer än gärna, men vill inte börja diskussionen själv, u know?

4.Är en ganska hyperaktiv och glad person som kan vara sig själv med alla, jag bryr mej inte fast jag skulle rapa framför cristiano ronaldo eller presidenten, i viss mån är det ju bra men jag vet att det är lite överdrivet + att jag gillar att folk skrattar åt mej

5.Älskar kläder så mycket att jag vet inte vart jag ska ta vägen med alla mina kläder jag har samlat ihop eftersom jag inte vill ge bort nånting, samma gäller skor, har en ganska så egen stil och bryr mej inte riktigt om vad andra tänker :D

6. Jag kan alla flaggor i hela världen typ, ganska användbar talang, joo jag vet

7.Jag är förvirrad




Kommentarer
» morjens «

älskar dej <3

2012-03-06 ♥ 21:06:40
» Fiskensallad ;) «

Du e söt :D

2012-03-06 ♥ 22:40:15
» joulaaaaa «

I viss mån e du nog kiva <3;)

2012-03-07 ♥ 11:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback