Jasmin Janina Tuulia Nordman

Okej jag ska berätta lite här nu och tänker skriva det faktiskt på finska eftersom hon är finsk, och jag bryr mej fan i språkfel o stavfel, bara så ni vet
Okei, no mist mä voisin alottaa, hmmm. En olis koskaa uskonu et sust olis tullu näi tärkee mul ja et sust olis jopa tullu mun paras ystävä, haluun vaa kertoo sul kui ihana ihmine oot ja kul pal oot aina miettiny mun parast vaik oonki ollu kusipää ja paska ja vähä outo välil. Oot aina auttanu mua ja tiiät varmaa mitä tarkotan ku puhun kevääst ja kesäst kukaa muu ei kuunnellu mua yhtä paljo tai välitti nii paljo. En tajuu mikä mua on vaivannu nyt nää pari kuukaut mut oon vaa istunu kotoo tai sit oon ollu niis helvetin treeneis, ok mä tiiän et mä ite valitsen treenaamisen mut silti. On ollu tiiäks niinku sellane tyhjä olo ku en oo nähny sua piiiitkää aikaa, toivottavasti nyt ku tulee kevät ni jaksan olla jossai vähä enemmä ja olla ihmisten ilmois..... En tiiä mite voin kiittää sua kaikest ja haluun vaa et tiiät kui pal mä rakastan sua vaik en oo koskaa missää, okei tiiän et säki oot kotoo kattomas o.c.t haha, ehkä tää talvi on vaa nii masentavaa paskakasa . mut silti tehää täst kevääst ja kesäst paras ja elätään täysil. oot rakkain♥ Rakastan sua












Kommentarer
» Ninjaa «

ojjj guulleeee aloin itkee <3 kevääst ja kesäst tehää sit paras!!!! puss älskar dej

2012-03-09 ♥ 23:13:00
URL: http://tothepessimist.blogspot.com
» NINPEROOOO «

en tiä miks kommentoin tähän ku en kuitenkaa muista tulla kattomaa et mitä vastaat MUT VITtu meiän kaa... Sul ei oo aikaa mul ja mul ei oo aikaa sul. TÄÄ ON PERSEEST. täst kesäst piti tulla kiva :(

<3

2012-06-19 ♥ 01:24:43
URL: http://tothepessimist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback