old times

Den bästa tiden i mitt liv var nog våren men ändå var det den hemskaste tiden i mitt hela fucking liv, fyfan men det var den bästa eftersom hela vintern och våren var en enda fest! Okej fortfarande är det ju fest varje veckoslut men det var på något sätt annorlunda då, allt var som förr, ja visste att de sku ändra när man bytte skolor osv. men ändå vi börjar om igen nu på fredag eller lördag, eller halo varför inte imorgon ren och håller på tills snön smälter? skojja ibland vill jag bara att allt ska vara som förr, nog för att de e helt ok nu också inget fel på det, men ähh svårt att förklara puss på er alla !
RONJAAAAAAAAAAAAAA
dej saknar jag obeskrivligt mycket. ♥
puss på er alla, snart blir det som förr igen, eller inte helt men försöker vårt bästa, vintern och hösten är en deprimerande tid då alla bara sitter hemma puss o kram

Kommentarer
» Mando «

gulle.. dedär va såfint <3

2012-02-23 ♥ 08:19:16
URL: http://mandoalamyyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback