krossade hjärtan klockan kvart över 5

Faktiskt för en gångs skull så ja kom ihåg dagens outfit :)
oj vad långt ja har kommit på min psykologiuppsats, men ja har iaf försökt !
Alla mina tankar bara snurrar kring allt annat än de ja egentligen ska tänka på, vill bara verkligen skriva ut allt som vill ut de e så himla mycke som vill ut ur mitt huvve de e allt för trångt och för mycket men jag vill inte de kommer som ett stop och till sist bara sätter ja mej ner och vet inte va ja ska göra, ska ja gråta, skrika eller bara sova bort allting, vill bara fösöka lämna allt dåligt bakom mej jag lovade mej redan för 2 år sedan varje dag att imoron ska jag börja allt på nytt och nu på våren lovade jag min sista gång att på hösten börjar jag allt på nytt men de känns så meningslöst mänskor frågar va de är med en men jag bara skakar på huvudet och efter de börjar dom prata om sina jätte nödvändiga saker även om dom vet att de e mycke ja går och tynger på. Ingen, Ingen av er som läser dehär vet egentligen de flesta blir bara helt förvirrade av att läsa dehär fför ni tror ni vet allt om mej, ni tror ni vet allt om mej som är den högljudda, den som sitter breve dej i klassen eller den som jag kände så bra när jag var yngre, men egentligen är de så få som vet nånting om nån jag har varit me om så mycke mer än ni nånsin kan tro, bara för att jag inte har skrivit de hit så har jag faktiskt också privatliv och nu vill jag försöka lämna de bakom mej som hänt och vill bara titta framåt störst stöd har jag fått av familj och mina närmaste, ni vet vem ni är.
blaa usch dedär blev bara så fel, ja vet att ni kommer misstolka de totalt men whatever ni behöver inte läsa de heller
puss
Ronja

Kommentarer
» Anonym «

Yesterday is history.

Tomorrow is mystery.

Today is a gift

- that´s why it´s called present!

<3 pussokram

2011-09-07 ♥ 20:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback