veckoslutet i bilder

Joo jag vet de ha vari ganska tyst här, hehe men kan visa upp va ja har gjort under tiden istället hörni
FREDAG:
Ganska komiskt att på varje bild en pojke e me på så har dom ögona fast, tog inte så många såna men nästan alla var såna, så ni får skratta i lugn o ro åt dehär först
LÖRDAG












vacker som en dag, hon, de e hon som blev 16 på lördag. Mando e den vackraste jag vet den finaste personligheten ja känner o vi tänker liikadant för vi kan allt tisammans bara vi vill ! Ja vet att du hade en bra födelseda;) pussokram







han tror han e bra nu va, heheh





dom vette ner mej med duschen så min blus blev blöt, ganska ledsamt

Men jag har nog inga bilder från söndagen men de behöver ni knappast, haha. sova typ hela dagen titta på tv, gymma och titta mera på tv, heheh

puss
Ronja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback