like a Jersey shit

Tisdag igen, känns som om dagarna går så fort att man inte hinner med :D menmen ska snart gå iväg till skolan men eftersom jag gjort mig iordning redan så kan ja ju sitta här en stund :)

Ganska stressig dag igår så hann inte mycket blogga, haha ! men idag har jag inget speciellt utom träning nångång sent på kvällen.

Börjar bli smått trött på dethär med att vara sjuk, var på spinningen idag på morgonen och varje gång jag skulle dricka så det känns som ett lock över halsen så nu kan jag inte svälja nånting, ojojoj tycker jag skulle kunna bli helt frisk snart :)

puss
Ronja

btw. jag saknar showen, kan inte fatta att det redan har gått 1 år :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback