Emmerdale

Vet ni vad jag kom och tanka po, haha det ser ganska komiskt ut med alla bokstaver som jag inte kan skriva men vi for hoppas att ni forstor endo :) min egen dator har batteriet slut so moste hitta en slags speciell adapter att forst setta i vaggen eftersom de har annorlunda kontakter i vaggen an vi i finland :)
Annars har jag haft en jatte skon dag, po morgonen tog jag en jatte skon lank, ungefar en timme. Man verkligen njuter av utsikten har och allt annat det ar helt annat att vara po lank har en i pargas, det ar mycket mer spannande + att man njuter av den friska luften men samtidigt ar det jatte jobbigt ! Forst jattejatte jobbiga uppforsbackar sen nar man tror det gor nerot gor de liksom so infernaliskt lite nerot so man inte ens marker det, haha det ar ju just do man ar som trottast !
men jag rekomenderar VERKLIGEN er att oka till Skottland, gud ni skulle verkligen njuta av naturen ! so fort jag fixat adaptern for ni se po underbara bilder! just nu har jag nog inte nonting po denhar datorn eftersom den inte ar min, haha men ska forsoka senare ikvall se om jag hittar en son ! nu ska jag titta lite po emmerdale, haha ! (ps. ni som har titttat po det, so precis som dar finns det mycket smo pubbar och monga smo sota stenhus!)
GAAH moste even dela med mej om det att jag har kommit till Kledernas skornas vaskornas accesoarernas, sjalarnas ja allas paradis ! jag tror jag dor, ska beratta lite mer om det i ett annat inlegg !
ha en riktigt skon kvell, jag hoppas ert veder dar hemma blir bettre so ni for en riktigt skon midsommar !!
puss
en mycket glad Ronja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback