2000 fucking 11

hihihih snygg rubrik:)

Gårdagen var egentligen inte så speciell eller joo det var den ju förståss men inte alls som jag tänkt mej, ganska kul men inte så jätte rolig, haha men nu är det ialla fall nytt år 2011 låter ju inte klokt...

Vi snurra nu runt lite överallt en stund var jag faktiskt ensam, haha sen vid 12 ner till gästhamnen där de flesta typ var, klockan 12 sprang man bara runt och krama och pussa alla, och sen bara flumma runt, jepp kom hem nångång vet inte kvart före 3 jeppjepp men kul med nytt år !

puss
Ronja

nej jag tror faktiskt inte ni får bilder idag :D inte från min kamera i alla fall.. haha

bilden är från julfestennn


Kommentarer
» Linn «

snygg bild :D

2011-01-01 ♥ 14:12:31
URL: http://coldasyouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback