Day 3

Okej YOUR PARENTS, hmm var ska jag börja.. min mamma och pappa skiljde sig när jag var 2 år, så jag minns nog inte hur det var att bo med dem båda, och på ett sätt så förstår jag inte hur det kunde fungera för dom är så olika ! men i vissa saker ändå ganska lika, men mamma är mer dendär typen som bryr sig om och visar det + att hon har jätte mycket regler är jätte ordentlig gör inte nånting dumt, är liksom ni vet dendär smarta som alla ringer till i fall man undrar över nånting det kan vara vad som helst. allt från privata problem till att rätta olika texter i språkfrågor, haha.

Men pappa är mer den typen som är jätte rastlös, han är inte precis dendär pappa typen som sitter hemma och har en familjekväll på fredag och lördag, jag skrattar rätt så ofta inom mej för han tror i vissa saker han är en ungdom då han fortfarande kan vara flera timmar och bara köra runt i Pargas. haha ! men samtidigt är han nog ganska klok inom random saker, men det är bra + att han är ganska petnoga i många saker.

ojj kanske inte gav en så bra bild av mina föräldrar haha men Mamma heter Elise och är 52 år och Pappa heter Jan och är 53.

Men hur dom än är och vad jag än säger så skulle jag inte klara mej utan dem !

ILY♥

puss
Ronja



Kommentarer
» Anonym «

Till min absolut bästa dotter! ... som dessutom är den bästa av alla döttrar i hela världen!

Jag älskar dig!

pussokram mam (som inte alls är perfekt, nobody is - you know!)

2011-02-02 ♥ 18:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback