Day 22

Jag tänker inte göra flera dagar i ett inlägg så nu tänker jag istället ta en dag i taget för märkte själv att det blev ganska råddigt, haha:)
okej, men day 22 something that upsets you.

det finns 1000 saker för jag stör mig jätte lätt på saker, ibland blir jag arg på mej själv för det, haha.

Men det jag hatar när man gnäller på mej, tjatar om saker om och om igen för då blir det som en reaktion av mej att jag inte gör det bara för att jävlas, haha. att ta upp mina svagheter är inte heller så roligt eller påminna mej om misstag jag gjort för länge sen.
perfektionister kan jag inte heller tåla, har dom inget annat liv än att hitta fel i sig själv och varandra? eller när jag inte får som jag vill eller helt och hållet misslyckas
och såklart lögn fejk osv. ni vet allt det där skitet fyfan det är ju typ värst. oj det här blev lite blandat och det finns mycket  annat men tog inte upp precis allt, men ni fick väl säkert i alla fall en liten bild av vad jag menade :)?

oj det blev lite blandning av en I hate.. lista :)

puss
Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback