Day 18, 19, 20 och 21

haha ojj vad många utmaningar jag missat, men här kommer de alla i ett inlägg för det skulle bli ganska konstigt med alla olika så här får det nu komma i ett och samma, kanske lite råddigt... men who cares :)
puss
Ronja

okej day 18. Your favorite birthday, kan jag faktiskt säga att var min förra, då jag fyllde 15 ojoj de hade ordnat typ världens största överraskning med typ alla mänskor jag känner, oj vad kul det var :)
okej haha day 19 nudå something you regret.. hmmm 1000 saker finns det verkligen, men gjort är gjort och kan inte ändras mera, man kan bara tänka på det sättet att allt har en mening och därför har jag gjort det på ett visst sätt osv :) yepyep
day 20.. this month okej ska faktiskt försöka komma ihåg eller kanske de viktiga sakerna
5.2 match i nådendal + filmkväll efteråt.
6.2 chilldag
hela följande vecka normal tror jag ?
12.2 festfest oj vad kul ;)
13.2 heeheh
14.2 vändag♥
18.2 vinterbal + natturnering ;)
19.2 randomigaste dagen hej :)
20.2 haha jaa
och resten vet jag inte ännu det är ju sportlov, allt kan hända :)
och sist men inte minst day 21. Another moment, okej jag ska ta nån da som var riktigt rolig hmm
hela sommaren 2009 med Laura:) ♥ ojojoj
Tack<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback