live your life

Kände att jag lite måste skriva av mej.

Jag och Mando har på sista tiden pratat lite om allt möjligt okej vi pratar ju ganska mycket förstås efersom vi är systrar eller bröder, haha ! Men till exempel om att visst är det synd att människor glider isär från varandra, (vi menar absolut inte hon och jag!) att vi kanske inte är samma kompisar som vi var på åttan ? Men egentligen vad kan vi göra åt den saken, alla växer upp, vi hittar oss själva är med sådana vi mår bra med, men bara för att man kanske inte är med samma människor som förr så betyder det ju inte att vi helt skulle ha glömt bort er, right ?

Dessutom, ingen har väl förbjudit alla andra att ringa eller bara komma med jag menar ingen speciell när jag skriver det här men det har varit så mycket allt möjligt nu så hoppas alla börjar förstå snart, inget kan bli som förr, det kan bara bli bättre ! så jag säger det här också till mig själv för själv är jag ju också ganska feg står bara där och ser på när man glider isär, men nu har jag gjort ett löfte som ni alla andra som läser också kan göra ? Om ni verkligen vill ha nånting så går det faktiskt att jobba för det, jag älskar er

Är bara så trött på allt skitprat bakom ryggen och sånt, alla får vi väl ha nya kompisar om vi vill ? Jag älskar er fortfarande ändå fast jag inte är så mycket med er alla !

tack för mej

puss
Ronja







Kommentarer
» Mando :) «

tack, orkade själv int skriva, du läste mina tankar ju!

2011-04-13 ♥ 16:22:03
» Anonym «

Just det! Sätt energin på något annat än bakomryggenprat + negativa tankar. Den som mår bäst av det är faktiskt DU SJÄLV!

Jag har en bok som heter: en härlig bok (Mia Törnblom), här några tänkvärda citat ur den -

Livet blir mycket roligare om vi tänker att vi är härliga och att alla andra också är det!

Allt vi gör och allt vi är sprider sig som ringar på vattnet ...

Allt blir enklare om vi inte tar oss själva på för stort allvar.

Sist, men inte minst: Om du vill ha kärlek och respekt måste du börja med att erkänna din egen betydelse.

Klokt sagt! Vill du läsa mera kan jag gärna låna boken.

mamkram

2011-04-13 ♥ 18:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback