DATORPAUS !

Jaa som ni kanske har märkt har jag haft en riktig datorpaus, enligt mej själv, haha för brukar annars sitta dagarna i ända vid datorn typ haha nånej men ni förstår ? varje dag i alla fall !:) menmen har istället koncentrerat lite på mej själv, haha det där lät ju inte smart men u got it ? :)

Menmen inte så mkt annat har hänt på sista tiden har haft fullt upp med att träna och så + att jag har plötsligt börjat försova mej av någon konstig anledning ? Vaknade idag 20 före 9 och skolan började 9 och igår vaknade jag 10 före 9 och började 9 haha inte riktigt lik mej för ni som vet och känner mej vet att jag gillar att vara onödigt mycket i tid =) men det är ju sånt som händer ibland !

puss
Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback