äntligen fredag

Kom nyss hem från gymmet och klockan är ju inte mer än halv 9 så jag tänkte att jag hinner vara en lliten stund på datorn före min länk eftersom jag inte varit det på 2 veckor, hihi :--)

Lägret var så kul verkligen ! men dagarna gick för fort och så men verkligen mycket goda minnen därifrån :----)

Idag kommer morbror och hans familj hit till Pargas från Norge så måste väl umgås med dem en stund, nej skojjade bara riktigt kul att träffa dom igen ska det bli !

Hoppas ni alla får en solig och härlig dag

puss
Ronja

bild från lägret när jag och Linn skrämde pojkarna mitt i natten :-------) haha dom blev ganska så rädda :---D


Kommentarer
» Syedamalie «

Perfect work!

2011-06-06 ♥ 09:41:19
URL: http://syedamalie.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback