:_______)

vaknade idag då klockan 5.20 :) för att gå på till gymmet klockan 6 på spinning =) riktigt skönt var det ! man kände sej lite piggare och gladare genast när man hade rört på sig så det var bra :--) Sen gick skoldagen trögt..:D men 2 sista timmarna var vi i ishallen och skrann :-) jag och Laura var jätte bra :D::DD
men mjo senare hem lite privat fyssa stöd : D se vara medJutta lite+ yogaa: D ja verkligen älskar att yoga ! hihi man känner sej som en ny mänska efteråt ! jag tipsar er alla om att göra de :--) japps sen kom jag nyss hem från afrodansen som var i gymmet :) riktigt kul var det faktiskt !! så de tycker jag också alla ska pröva på:)) japp inte så mkt annat idag bloggar mer senare skall nu gå ner och göra nått skojj :--))
ta hand om er <3

puss
Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback