Resumé

Har inte alls hunnit vara på datan har haft så mycket annat att göra men kan i alla fall ge en kort resumé av vad jag gjort, på fredagen var det då dendär "kvällen" hos Myyri eftersom Mando var i Finland ! Det var en superduper kväll en av de bästa som hänt mej ! så kul hade vi ! Vårt tema var baby så alla var utklädda till det.
På lördagen hade vi match i Esbo, vann 4-3 ! Bra jobbat =) Senare på kvällen fest hos Lukas och sen övernatten hos Linn med Emmy och Laura =) på söndagen inte så mkt speciellt på dagen, träning på kvällen och sen övernatten till Heidi kul var det =) Och idag var jag på träning, sen titta på American Pie med Antonia och Fanny+prata om allt mellan himmel och jord, så egentligen har jag inte gjort så mkt speciellt =)

puss
Ronja

Jag& Mando :--)



Antonia och Jag på valborg i skolan ?:--D



Kommentarer
» MANDO «

HAHAHAHHAHAH FYFAN

2010-08-11 ♥ 15:17:17
URL: http://mandoalamyyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback