Hej på er igen

Jag är bra på att hålla saker jag lovar... Men datanörden ronja tycks ha försvunnit,weird hörni. Sportlovet slut,skola igen och jag ska bli ordentli, okej xD hur många gånger har jag int sagt det och varje gång sagt att men nu menar jag det. Så vi får hoppas att de stämmer nu! Tror ja ska äta en plätt nu, och sen läsa lite tyska ;)
Puss
Ronttti
Ps. Hade matematikomtagning ida.. Ni kan gissa hur det gick :) och var inte allt för pessimistiska och negativa! Lördagen!!!!

Ja trodd ja va cool när ja fota min termos och kex så att alla sku tro att ja dricker kaffe,fö alla tuffa gör de!men sanningen är att de bara är varm saft i termosen...hehe

+ snygga stavfel eller annars bara fel skrivet men testa själv skriva på en ipad med klibbiga fingrar:)


Kommentarer
» Mando «

haha oj

2012-03-05 ♥ 09:50:18
URL: http://mandoalamyyri.blogg.se/
» alexandra «

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?

(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-06 ♥ 13:39:05
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback