Sov gott världens bästa morfar

Hur ja ska kunna förklara allt, sitter stum och bara stirrar på tagnentbordet, tror ännu inte heller att de e sant, va som har hänt, inget kan få dej tillbaka men skulle göra vad som helst, om de enkla 3 orden hjälpte skulle jag rusa upp till dej♥
jag är tom,stum, förvirrad, vill fan inte att dehär ska bli en angstblogg som så många har det, usch. men vill bara förklara för er så ni förstår och jag, jag kanske tar 1-2 dagars paus från alltihopa men ni är fortfarande bäst♥
Om inte om vore sku jag ha gjort vad som helst för att bara få dej tillbaka, finns inga ord hur ja ska uttrycka mina känslor. du är guldvärd. de finns ingen bättre än du. Kommer aldrig förlåta mej själv för att jag var så självisk och inte hälsade på dej när jag egentligen borde ha gjort de. Inget kan hindra er andra nu för att visa extra mycket kärlek åt alla era äldre nära och kära.
Hela fredagen var ett helvete, visste inte om de i skolan men har bara varit så jävla sur. men skrämmande har jag kännt på mig det kom in på gården tittade in genom fönstret och såg ett ljus på bordet i matsalen, visste att nu var nånting fel, för vem har ljus brinnande mitt på dagen kan man fråga sig? då kom det, chocken mammas nyheter för mej som var de sämsta jag fått i hela mitt liv, aldrig sånhär längtan till nån, när man mister nån märker man hur jävla mycket man saknar och älskar personen. Jag flippade helt totalt ur. sparkade runt omkring mej skrek, kastade saker och de ända jag gör nu är att jag gråter, känns som om tårarna tar slut jag torkar ut.
du, du var så fin.
jag älskar dej
din, Ronja

Kommentarer
» NINPEROOOO «

=( ♥

2011-09-18 ♥ 21:00:43
URL: http://tothepessimist.blogspot.com
» Heddi «

Kämpa på ronja :/ <3

2011-09-18 ♥ 21:24:57
URL: http://heeddi.blogg.se/
» matteeenmando «

du e stark.<3

2011-09-18 ♥ 23:25:03
» Anonym «

Finns alltid här. Kämpa. <3

2011-09-19 ♥ 09:58:01
URL: http://lllauraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback