hejhoppgummisnopp

ett ord, okej de ska skrivas i flera.

Igår sjuk inte i skolan eller jo jag gick till skolan från 2-4 för att jag det skulle vara så jätte viktigt att man var där -.-'
heting där
idag skola från 8-4 hihi jätte skoj gillade faktiskt skoljumppan ida ! Ni vet, inte bara oj ska vi hoppa längd blabla först var vi ute och sprang sen muskelövning som ni vet var faktiskt ganska krävande och inte bara dedär tråkiga samma normala !
dagens
+mamma har gjort jätte god svampsås, hehe
+hände en rolig sak...kihihi
+kan imoron vara med på fotbollsträningen hihi hoppas jag iaf !
+bara 19 dagar tills jag är 16 !
och många fler... tror jag...
negativa saker ska jag INTE ta upp eftersom jag inte ska tänka på sånt eller iaf försöka ! men... en sak
-mina naglar ser förskräckliga ut
TURBOMEGAHYPERSUPERDUPER ANGST. btw. de va ju min bror som sku hugga av mina fingrar ifall jag använder svart nagellack, kan bara säga en sak... ownd hihi nej ja älskar dej
puss
Ronja
ps. NU BARA MÅSTE JAG SE PÅ SALATUT ELÄMÄT !
ps2. nej jag har inte en sån
ps3.inte en sån heller, jag har bara ps1.. men i huset har vi nog en ps2.. tror jag..

Kommentarer
» maggan «

never ever pratar ja så om dig!!

2011-09-07 ♥ 11:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback