en bild är mer än 7 ord

jo, 7 för de ska föreställa mitt lyckotal. Men här är min dag i bilder:)
fick mitt vita bakskal och fungera :)
omnom vilken god lunch hörni
kan inte räkna hur många äpplen jag ätit, haha
började läsa på boken som jag ska ha föredrag om nästa tisdag, bra ronja
modersmåls uppsats skiss denhär gången..
läxor :)
drogat coca cola hela dagen
veckans schema är... ganska fullt, ojdå
mmm vilken god sallad som kvällsmål :)
nån som vill ge kurs i hur man bäddar sängar?

+ att jag har tränat, varit på fotbollsträning i skolan, sen var Ninja här en stund :)
ska börja lägga mej snart !

puss
Ronja

ps. som svar till dej som undrar om jag inte ska byta gymnasium så ska ja berätta att jag går nu en period i pargas eftersom man inte kan hoppa på mitt i en period och hellre går jag nånstans än att vara jätte mycket efter. ingenting är fastspikat och säkert ännu, men de ja hoppas är att de ska funka att byta till 2 perioden ! :)men dopdagen är jag ändå me om eftersom jag är ny etta i en ny skola och går ju här i skola en tid.

Kommentarer
» Hej «

Vart kommer du ifrån? :)

2011-09-11 ♥ 13:03:55
» Hej «

Vart kommer du ifrån? :)

2011-09-11 ♥ 13:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback