London part 1

Okej, nu äntligen kommer iaf lite bilder men ni får  nöja er me dehär nu iaf hehe
känslan när man inte har druckit diet coke på länge och äntligen får det♥
mind the gap
de e ganska jobbit att vara känd o bli fotad hela tiden de vet ni väl också
sommar & vinter snygg björn
likadana eller hur
vi sku leka att vi går.........
alltså de va ju nog han som ville ta ett foto på mej o int ville ja ju säga nej?
alla vill bli fotade me mej
en da orkade ja fota va ja hade på mej men bytte hela tiden, oj
t.om. skyltana e sneda ojdå
han e snäppe hävare än er han
LG och fail med en vit ruta högst uppe, like wtf
hangover tea
allti samma snygga min
jag trodde ja skulle rymmas, oj
ego yo
ja tyckte iaf de va gott hehehh  kolla hu många de finns kvar.. oj
ja beundrar min stilighet
varför vara normal när man kan vara onormal hehe
ganska gott dedär hörni
oj va glad ja va för att få komma hem :)
mitt i natten jag och all packning

Kommentarer
» Anonym «

jävligt snygg t-shirt, ja vill ha en likadann!! h.bror

2011-10-28 ♥ 09:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback