I wish nothing but the best for you

Så ligger ja här igen och ska snart sova, men först bara måste ja titta på de nyaste avsnittet av Salatut Elämät, o sen fortsätta på mitt Awkward maraton, hehe !


Skönt att först prata av sej lite ok inte så mkt men lite ni vet släppa loss och sen showträning och fotboll men nu är de äntligen dags för att ja ska få sova, oj va ja har vänta hörni ! Bara 2 prov kvar ;) de ni!


o vet ni va? puss på min flicka som ska ti Nordirland med landslaget om vadå en vecka :O och jag ska ti London om vadå jämt 2 veckor e ja där ;) deni




va mörkbrunt hår jag har haft, och pannlugg...

Kommentarer
» elin «

jag mår självklart dåligt men jag försöker att inte visa det ;) <3 vissa dagar är bättre än andra.. åh vad glad jag blir, tacks å hemskt mycket!

2011-10-06 ♥ 17:22:00
URL: http://wahhlgren.blogg.se/
» elin «

Sv: Grymt, fin blogg ;)

2011-10-06 ♥ 17:29:55
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback