Alltså ida e ja ännu bättre än igår

Fan, va händer me mej jag har ju blivit bra i skolan för fan, hehehhe DE MINSTA JAG, RONJA KURTÉN FICK I ETT PROV DENHÄR PERIODEN EFTER SOM DEN HÄR FUCKING 1 PERIODDEN ÄR SLUT SÅ JA TILL SAKEN DÅ JA HAHA DE MINSTA VAR 7+.JAG VA LIKSOM DU VET JOO.. NEJ HERREGUD ALLA BORDE BELÖNA MEJ. SHIT NU BLIR JA RIK....

Ja men okej vissa skulle väl gråta om de fick 7+ men vafan och 8or och 9or de e ju inte sant flickor små med ögon grå. Jag tror jag hoppar genom fönstret. + att jag fick se mitt betyg på wilma. ojoj hörni!

Ni vet förr va ja den som inte orkade me nånting alla var oroliga för att ja fick så jävla dåligt i allting och bara skrek och gjorde allt emot alla och var allmänt störande, men rolig var jag ju, hehe ! Men ojj jag har inte fattat de ennu att jag har gått och blivit nörd. de ni! de e nått!

puss
Ronja



sådär glad.. nu typ. och bilden är ju årets skolfoto om jag inte har visat det tidigare=))))



har andra roliga nyheter jag delar med mej nångång.....................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback