Tjenare bloggen !

Haha, oj vilken dag med Linn igår ska ja säga er, många alldeles för seriösa videobloggar att visa er:)! + Ett infernaliskt snyggt utseende.

Bild lånad av Linn



Kanske en av de finaste mänskorna jag har i mitt liv, ingen är som du, ingen är lika otroligt härlig som du för att du alltid funnits för mig finns jag för dig, hela denhär jävlit gudomliga vänskapen eller man kan int ens kalla de vänskap mera för de e så mycket mera än det börja den dagen jag föddes eftersom du är 1 månad äldre fast min hjärna är äldre än din tror jag nog;) Tror jag inte kan ha nånting att dölja för dig utan att du vet om det och varje gång exakt lika roligt att se dig, tror jag skulle kunna cykla hem från dej med öögonen fast i kålmörkt så många gånger vi cyklat av och an och alla dedär smarta idéerna vi hade och faktiskt fortfarande har. För nära och för lika för att nån ska komma emellan, och vet du va? kan inte gräla med dej länge eftersom jag har efter 1 dag nånting viktigt att berätta åt dej, de e bara så du är perfekt. Berget är speciellt♥ Du är för fin ♣ ganska snygg symbol Linus?






Kommentarer
» Linn «

tack syster <3 älskar dig!

2011-11-30 ♥ 11:12:56
URL: http://coldasyouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback